Page 33 - ÉLIP magazin 2025. október Különszám
P. 33
FENNTARTHATÓSÁGI TÖREKVÉSEK KERESKEDELEM
Az ALDI a legsürgetőbb globális kihívásokra összpontosít, valamint azokra, amelyek esetében
a diszkont-áruházlánc a leginkább pozitív hatást tud gyakorolni. A nemzetközi stratégiában
négy prioritás szerepel: az emberi jogok tiszteletének biztosítása, az erőforrás-hatékonyság
növelése, a karbonsemlegesség elérése és a cégcsoport vonzó és felelős munkáltatói értéké-
nek további növelése. Az ALDI vállalatcsoport által megfogalmazott etikai kódex (CoC) segít-
séget és iránymutatást ad minden munkatársának az egymással, a vásárlóikkal és az üzleti
partnereikkel szemben elvárt, törvényileg és etikailag helyes viselkedéssel kapcsolatban.
Az ALDI folyamatosan bővíti azokat az intézkedéseit, amelyek révén kevesebb hulladék kelet-
kezik, csökken az energiafogyasztás, és hatékonyabban működnek a rendszerek. Az egyik
kiemelt terület az áramfelhasználás: a vállalat 2017 óta minden saját tulajdonú üzletében
100%-ban magyar származású megújuló villamos energiát vásárol. Továbbá, 2025 végére ter-
vezetten összesen 64 áruház tetején fognak napelemek üzemelni. Egy másik kiemelt terület
a környezetbarát hűtőközegek alkalmazása.
A bemutatkozó
folytatódik
a következő oldalon

