Page 36 - ÉLIP magazin 2025. október Különszám
P. 36

KERESKEDELEM







                                                                                                                                                                                  AUCHAN MAGYARORSZÁG KFT.







                                                                                                                                                                                  Az Auchan 1998 óta alakítja a vásárlás élményét hazánkban innovatív áruházaival, digitális


                                                                                                                                                                                  megoldásaival és folyamatosan bővülő fenntarthatósági programjaival. Az áruházlánc nem-



                                                                                                                                                                                  csak a friss és helyi termékek kínálatával, hanem társadalmi felelősségvállalási törekvéseivel


                                                                                                                                                                                  is hozzájárul a tudatos vásárlói szokások és a fenntartható közösségi szemlélet erősítéséhez.





                                                                                                                                                                                  Gérard Mulliez, az Auchan alapító elnöke, 1961-ben nyitotta meg első áruházát Észak-


                                                                                                                                                                                  Franciaországban. Európában elsőként egyesítette az önkiszolgálást, a diszkontot és a „min-



                                                                                                                                                                                  dent egy fedél alatt” elvet.




                                                                                                                                                                                  Az Auchan alapvetően a hipermarketekre specializálódott, és létrehozása óta hű maradt



                                                                                                                                                                                  a vállalati tervében előírt filozófiához, mely szerint minél jobban meg kell felelni a vásárlók


                                                                                                                                                                                  igényeinek, korrekt, partnerségen alapuló munkakapcsolatot kell kialakítani a beszállítókkal,



                                                                                                                                                                                  valamint segíteni kell a vállalat alkalmazottjait a fejlődésben, a hatékonyságban, s lehetővé


                                                                                                                                                                                  kell tenni, hogy a munkatársak részesüljenek a közös sikerekből.





                                                                                                                                                                                  Az Auchan közel 30 éve van jelen Magyarországon, első üzlete Budaörsön nyílt meg. Töretlen


                                                                                                                                                                                  elkötelezettséggel kínál jó minőségű, egészséges, helyi termékeket elérhető áron, miközben



                                                                                                                                                                                  a vásárlók, munkatársak és partnerek életminőségének javítására is törekszik. Az Auchan


                                                                                                                                                                                  kiemelt szereplő az élelmiszerkereskedelemben, ami hangsúlyosan képviseli, hogy a nem-


                                                                                                                                                                                  zetközi kínálat mellett lokálisan termelt vagy gyártott élelmiszerek is nagy számban kerülje-



                                                                                                                                                                                  nek a polcaira. Magyarországon szupermarket, hipermarket és superstore boltformátumok


                                                                                                                                                                                  tartoznak hozzá, illetve az első teljesen személyzet nélküli kisüzlet, az Auchan GO. Áruházai
   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40