Page 36 - ÉLIP magazin 2025. október Különszám
P. 36
KERESKEDELEM
AUCHAN MAGYARORSZÁG KFT.
Az Auchan 1998 óta alakítja a vásárlás élményét hazánkban innovatív áruházaival, digitális
megoldásaival és folyamatosan bővülő fenntarthatósági programjaival. Az áruházlánc nem-
csak a friss és helyi termékek kínálatával, hanem társadalmi felelősségvállalási törekvéseivel
is hozzájárul a tudatos vásárlói szokások és a fenntartható közösségi szemlélet erősítéséhez.
Gérard Mulliez, az Auchan alapító elnöke, 1961-ben nyitotta meg első áruházát Észak-
Franciaországban. Európában elsőként egyesítette az önkiszolgálást, a diszkontot és a „min-
dent egy fedél alatt” elvet.
Az Auchan alapvetően a hipermarketekre specializálódott, és létrehozása óta hű maradt
a vállalati tervében előírt filozófiához, mely szerint minél jobban meg kell felelni a vásárlók
igényeinek, korrekt, partnerségen alapuló munkakapcsolatot kell kialakítani a beszállítókkal,
valamint segíteni kell a vállalat alkalmazottjait a fejlődésben, a hatékonyságban, s lehetővé
kell tenni, hogy a munkatársak részesüljenek a közös sikerekből.
Az Auchan közel 30 éve van jelen Magyarországon, első üzlete Budaörsön nyílt meg. Töretlen
elkötelezettséggel kínál jó minőségű, egészséges, helyi termékeket elérhető áron, miközben
a vásárlók, munkatársak és partnerek életminőségének javítására is törekszik. Az Auchan
kiemelt szereplő az élelmiszerkereskedelemben, ami hangsúlyosan képviseli, hogy a nem-
zetközi kínálat mellett lokálisan termelt vagy gyártott élelmiszerek is nagy számban kerülje-
nek a polcaira. Magyarországon szupermarket, hipermarket és superstore boltformátumok
tartoznak hozzá, illetve az első teljesen személyzet nélküli kisüzlet, az Auchan GO. Áruházai