Page 32 - ÉLIP magazin 2025. október Különszám
P. 32
KERESKEDELEM
ALDI MAGYARORSZÁG ÉLELMISZER BT.
Az ALDI Magyarország az ALDI SÜD vállalatcsoport tagjaként a magyar élelmiszerkiskeres-
kedelem meghatározó áruházlánca. A vállalat jelenleg 185 üzletből álló hálózatával a magyar
gazdaság meghatározó szereplője és a fogyasztók megbízható partnere. Az áruházlánc naponta
többszázezer vásárlót szolgál ki magas minőségű, közel kétharmad hazai beszerzésű termé-
keivel, amelyeket folyamatosan alacsony áron biztosít. A diszkontlánc Magyarországon szá-
mos egyéb szolgáltatást nyújt, kínálata sok városban elérhető online rendeléssel és házhoz-
szállítással, míg az ALDI Utazás a városlátogatásoktól a tengerparti nyaralásokig és a hajós
körutakig kedvezményes árú utazásokat és szállásokat kínál. A vállalat célja, hogy ugyan-
azokat az állandó értékeket – minőség, megbízhatóság, kedvező ár – kínálja számos külön-
böző területen, bármit is vásároljon a fogyasztó. Minden tevékenységünk során felelőssé-
get vállalunk vásárlóink, üzleti partnereink, munkavállalóink, a közösség és a környezet iránt.
„A fenntartható vásárlást mindenki számára megfizethetővé tesszük!” – ez az ambiciózus cél
áll az ALDI SÜD csoport új globális vállalati felelősségvállalási stratégiájának középpontjában,
amelynek a ALDI Magyarország is része. A vállalat meggyőződése, hogy tartós gazdasági siker
csak az emberek, a természet és a környezet iránti gondviseléssel érhető el.

