Page 32 - ÉLIP magazin 2025. október Különszám
P. 32

KERESKEDELEM













                         ALDI MAGYARORSZÁG ÉLELMISZER BT.







                        Az ALDI Magyarország az ALDI SÜD vállalatcsoport tagjaként a magyar élelmiszerkiskeres-


                        kedelem meghatározó áruházlánca. A vállalat jelenleg 185 üzletből álló hálózatával a magyar


                        gazdaság meghatározó szereplője és a fogyasztók megbízható partnere. Az áruházlánc naponta



                        többszázezer vásárlót szolgál ki magas minőségű, közel kétharmad hazai beszerzésű termé-


                        keivel, amelyeket folyamatosan alacsony áron biztosít. A diszkontlánc Magyarországon szá-


                        mos egyéb szolgáltatást nyújt, kínálata sok városban elérhető online rendeléssel és házhoz-



                        szállítással, míg az ALDI Utazás a városlátogatásoktól a tengerparti nyaralásokig és a hajós


                        körutakig kedvezményes árú utazásokat és szállásokat kínál. A vállalat célja, hogy ugyan-



                        azokat az állandó értékeket – minőség, megbízhatóság, kedvező ár – kínálja számos külön-


                        böző területen, bármit is vásároljon a fogyasztó. Minden tevékenységünk során felelőssé-



                        get vállalunk vásárlóink, üzleti partnereink, munkavállalóink, a közösség és a környezet iránt.


                        „A fenntartható vásárlást mindenki számára megfizethetővé tesszük!” – ez az ambiciózus cél


                        áll az ALDI SÜD csoport új globális vállalati felelősségvállalási stratégiájának középpontjában,



                        amelynek a ALDI Magyarország is része. A vállalat meggyőződése, hogy tartós gazdasági siker


                         csak az emberek, a természet és a környezet iránti gondviseléssel érhető el.
   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37