Page 27 - Élelmiszeripari magazin 2025 06
P. 27

A NEMZETKÖZI VESZTEGETÉS MEGELŐZÉSE




                                                                                                                                                                                 – E-LEARNING TANANYAG                                                                                                                                                                                    KERESKEDELEM ÉS LOGISZTIKA







                                                                                                                                                                                  A külpiaci terjeszkedés során a magyar vállalatok számos akadállyal kerülhetnek szembe,


                                                                                                                                                                                  amelyek hátráltathatják a sikeres piacra lépést. Az egyes országok üzleti kultúrája


                                                                                                                                                                                  jelentős eltéréseket mutat. A HEPA új tananyaga 5 modulban, átláthatóan és közért-



                                                                                                                                                                                  hető módon foglalja össze a megvesztegetés megelőzéséhez szükséges információkat.


                                                                                                                                                                                  Regisztrációt követően a tananyag bárki számára ingyenesen elérhető az Exportakadémia



                                                                                                                                                                                  Tudásközpont felületén, mely a nemzetközi korrupciós kockázatok azonosítására és


                                                                                                                                                                                  elkerülésére készült, elsősorban a magyar kis- és középvállalatok vezetői és munka-


                                                                                                                                                                                  társai részére storytelling módszerrel, gyakorlatközpontú megközelítéssel.





















































                                                                                                 A témakör folytatódik



                                                                                                 a következő oldalon
   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32