Page 8 - NAKlap 2019. november VII. évf. 11
P. 8

8                                                                                       2019. november | NAKlap                         NAKlap | 2019. november                                                                                           9
                                                                                                                                                     Hét régióban 58 agrárcentrumot

          Három a magyar igazság                                                                                                                     nyit a Takarék Csoport



          – a változás nyolc lépcsőfoka



          (Negyedik rész)


          A „Három a magyar igazság” kampányunk népszerűsítéséhez, a                                 magunk mögött hagyva elérhetjük
          tisztább göngyölegek kultúrájának széles körű elterjesztéséhez                             végső célunkat, ami a műanyag
          John p. Kotter amerikai professzor elméletét vettük alapul, amely-                         csomagolóeszközök anyagában
          nek témája a változás nyolc szakaszból álló folyamata. Az elmélet                          való újrahasznosítása. amikor majd
          mind a nyolc lépcsőfoka univerzális, így aki valamiféle tartós vál-                        a gazdálkodók gondolkodás nélkül
                                                                                                     háromszor kiöblítik és kicsepegte-
          tozást szeretne elérni (az üzleti és magánéletben egyaránt), segít-                        tik a növényvédő szeres flakonokat
          séget meríthet ebből a tanulmányból. Bemutatjuk, hogyan segít                              – és ezt a tevékenységet tanítják
          bennünket ez az elmélet a végső célunk elérésében, a műanyagok                             meg új munkatársainak is –, akkor
          anyagában való hasznosításában.                                                            mondhatjuk el, hogy felértünk a
                                                                                                     folyamat csúcsára: elértük a kitű-
           az előző lapszámokban bemutat-  hónapokon belül várható. a legbiz-  lyeket a csoport tagjai sajátjuknak   zött célunkat.
          tuk az első hat lépcsőfokot, a mosta-  tosabb jelzője annak, hogy ebbe a   éreznek és tartósan megmaradnak   záró gondolatként idézzük Kotter
          niban sorra vesszük az utolsó kettőt.   szakaszba lépünk, két dolog lesz. az   akkor is, amikor a csoport tagsága   professzort: „azok az emberek, akik
          a hetedik lépcsőfok az elért eredmé-  egyik az, hogy új projektek elindítása   megváltozik.  ma a vállalkozások csúcsán másokat
          nyek megszilárdítása és további vál-  bontakozik ki a kultúraváltási progra-  a kultúra nagy erővel tudja befo-  arra ösztönöznek, hogy tegyék meg
          tozások kezdeményezése, míg a   munk mellett és a másik, hogy érzé-  lyásolni az emberek viselkedését.   az ugrást a jövőbe, felbecsülhetetle-
          nyolcadik az új megoldások meg-  kelhetően megnő a folyamatunk   nehezen lehet megváltoztatni és   nül fontos szolgálatot tesznek az
          gyökereztetése a vállalati kultúrá-  segítőinek a száma. várjuk, hogy   „láthatatlansága” miatt nehéz köz-  emberiségnek”. ezekkel a szavakkal
          ban.                          ebbe a szakaszba érjünk és várjuk a
                                        további segítők csatlakozását.
          Az elért                                                                                                                                 Teljes országos hálózatára kiterjeszti önálló               minden Takarékbank fiókban az   ügyi segítséget is nyújtanak,
                                                                                                                                                   agrárüzletágát a Takarék Csoport. Az ügyfe-
                                                                                                                                                                                                               agárügyfélkör számára is.
                                                                                                                                                                                                                                             hiszen naprakész információik
          eredmények                     Az új megoldások                                                                                          lek magasabb szintű kiszolgálására új ter-                   Az új hálózat a teljes       lesznek a trendekről, a piacokról
          megszilárdítása és             meggyökerez-                                                                                              mékeket és új modellt is bevezetnek, hogy                   agrárügyfélkör kiszolgálását ellát-  vagy az árakról.
                                                                                                                                                                                                                                              Az új üzletág nemcsak modern
          további változások             tetése a vállalati                                                                                        minél hatékonyabban segítsék az agrárium                    ja üzemmérettől függetlenül, de   kiszolgálással, de korszerű ter-
                                                                                                                                                                                                               ezen felül minden 200 hektár/
          kezdeményezése                 kultúrában                                                                                                növekedését és versenyképességét.                           üzemméretet elérő vagy megha-  mékekkel is jelentkezik. Ennek
                                                                                                                                                                                                               ladó szántóföldi termelőhöz és az   keretében hamarosan bevezetik
           a hetedik lépcsőfok elérésekor, a   Gondot kell fordítanunk arra, hogy                                                                    A Takarék Csoport a három   városban indult el a projekt,   azzal egyenértékű állattenyésztő,   a „Barázda” termőföldvásárlási
          cél elérése előtt sok minden meg-  az új módszerek erős gyökeret eresz-                                                                  legnagyobb szereplő között    amelyet a takarékok október   kertész, szőlész-borász vagy   hitelterméket, amely kapcsán
          akaszthatja a folyamatunkat. vala-  szenek, olyanokat, amelyek behatol-                                                                  található az agárfinanszírozási   végi végső egyesülését követő-  élelmiszerfeldolgozó ügyfélhez   háromféle megoldás közül
          hányszor kiengedünk a munka   nak a kultúra legmélyére. minél                                                                            piacon, több mint 28 ezer agrár-  en az egész országra kiterjesz-  dedikált agrárügyfélkapcsolati   választhat az ügyfél. Ezek között
          elvégzése előtt, döntő fontosságú   mélyebb a gyökér, annál nagyobb az                                                                   ügyfél számláit vezetik, 18 ezer   tettek. Hét, történelmileg és   menedzsert delegálnak, akik a   van egy földvásárlási hitelkeret,
          lendítőerő vész el. nagyon gyors   esély arra, hogy az általunk generált                                                                 hitelszerződést kezelnek és több   földrajzilag összetartozó térség-  telephelyükön szolgálják ki a part-  amelyet olyan termelőknek aján-
          lehet a visszarendeződés és olyankor   változások hosszú távon is megma-                                                                 mint 10 ezer gazdának nyújtanak   ből alakították ki a régiókat,   nereket. A menedzserek autóval,   lanak, akik rendszeres földvásár-
          a régi tradíciók, szokások újból elfog-  radnak.                                                                                         finanszírozást. Piacvezetők az   amelyekben összesen 58 agrár-  laptoppal, telefonnal felszerelt   lók a piacon, szeretnének termő-
          lalják a helyüket. szélsőséges eset-  a kultúra (pl: vállalati kultúra, mun-  vetlenül fellépni ellene. a kultúra   biztat mindannyiunkat a professzor   Agrár Széchenyi Kártya közvetí-  centrum nyílik meg, 200 ügyin-  mobil bankárok, akik „házhoz   földet vásárolni, de még nem
                                                                                                                                                   tésében, háromból két ügyfél a
                                                                                                                                                                                                               mennek” és az általános szolgál-
                                                                                                                                                                                 tézővel.
                                                                                                                                                                                                                                             tudják pontosan hol és mennyi-
          ben a hetedik szakasz hosszú évekig   kakultúra stb.) fogalma az embercso-  csak azután változik meg, hogy sike-  arra, hogy mi magunk legyünk a vál-  Takarék Csoportnál veszi igénybe   Az új agrárcentrumok a bank-  tatásokon kívül akár már a szántó-  ért. Ez a konstrukció biztosítja,
          elhúzódó folyamat is lehet. ebben a   portok magatartási normáit és közö-  resen áthangoltuk az emberek cse-  tozások elindítói és mozgatórugói.   az államilag támogatott hitel-  fiókokban vagy azok közvetlen   föld szélén is adnak finanszírozási   hogy az ügyfél a banki döntéssel
          szakaszban jellemző, hogy további   sen vallott értékeit öleli fel. a maga-  lekvését. az új megközelítési módok   mi is erre biztatjuk olvasóinkat és   konstrukciót.   közelében működnek és alapve-  és számlevezetési ajánlatot.   a háta mögött bármikor ajánlatot
          és még nagyobb projekteket indí-  tartási normák olyan széles körben   rendszerint azután épülnek be   kívánjuk, hogy sikerrel vegyék mind   A pénzintézet most újabb   tően finanszírozási megoldások-  A finanszírozói hálózat képzé-  tehessen az eladó földekre. Az új
          tunk útjára, felhasználva az eddig   érvényesülő cselekvési módokat   mélyen a kultúrába, miután meg-  a nyolc lépcsőfokot! Továbbra is vár-  szintet lépett. A hazai bankszek-  kal foglalkoznak. A helyszínek   sét a Takarék Csoport szakembe-  Takarékbank még az idén beve-
          megszerzett eredményeinket és   jelölnek, amelyeket a csoporttagok   győzően bizonyították használható-  juk azon személyek jelentkezését,   torban egyedülálló módon egy   kiválasztása során a cél az volt,   rei egyebek közt a nemzetközi   zet két kedvezményes agrár-
          tapasztalatainkat. Ugyanakkor egyre   folyamatosan megtanítanak a cso-  ságukat és fölényüket a régi mód-  akik felelősséget éreznek a környeze-  rugalmas, az agráriumhoz értő,   hogy az ügyfelek számára maxi-  agrárszakmai vásárokon tett   bankszámlát is. Az egyiket a kis-
          több ember kapcsolódik be a folya-  port új tagjainak, megjutalmazva   szerrel szemben.    tünk iránt és szívesen részt vennének         de a takarékokra jellemzően   mum 30-40 kilométeren belül   látogatások, illetve a szakmaközi   üzemek, a másikat a közép- és
          matunk segítői közé.          azokat, akik alkalmazkodnak hozzá-  mi pillanatnyilag még nem értük   csapatunk munkájában. Kérjük,        közvetlen ügyfélkiszolgálású,   elérhető legyen a szolgáltatás.   partnereik által tartott tematikus   nagyüzemek működésére fej-  340153
           a hatodik lépcsőfokról szeretnénk   juk és szankcionálva azokat, akik   el a nyolcadik lépcsőfokot, ez még   hogy jelentkezésüket a zoldklub.  önálló üzletág kezdte meg   Emellett a számlavezetési és   képzésekkel biztosítják. A mene-  lesztették ki.
          mielőbb feljutni mi is erre a hetedik   nem. a közös értékek azokat a fontos   előttünk áll. néhány év távlatában   nak@cseber.hu e-mail címre küldjék.  működését idén májusban az új   befektetési szolgáltatások   dzserek így nemcsak termékeket
          lépcsőfokra. ez számításaink szerint   törekvéseket és célokat jelölik, ame-  és a hét lépcsőfokot sikeresen   n FENYVESi RiTA/cSEBER    Takarékbankon belül. Akkor öt   továbbra is elérhetőek lesznek   tudnak ajánlani, de más pénz-  n szponzorált tartalom
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13