Page 8 - NAKlap 2019. november VII. évf. 11
P. 8
8 2019. november | NAKlap NAKlap | 2019. november 9
Hét régióban 58 agrárcentrumot
Három a magyar igazság nyit a Takarék Csoport
– a változás nyolc lépcsőfoka
(Negyedik rész)
A „Három a magyar igazság” kampányunk népszerűsítéséhez, a magunk mögött hagyva elérhetjük
tisztább göngyölegek kultúrájának széles körű elterjesztéséhez végső célunkat, ami a műanyag
John p. Kotter amerikai professzor elméletét vettük alapul, amely- csomagolóeszközök anyagában
nek témája a változás nyolc szakaszból álló folyamata. Az elmélet való újrahasznosítása. amikor majd
mind a nyolc lépcsőfoka univerzális, így aki valamiféle tartós vál- a gazdálkodók gondolkodás nélkül
háromszor kiöblítik és kicsepegte-
tozást szeretne elérni (az üzleti és magánéletben egyaránt), segít- tik a növényvédő szeres flakonokat
séget meríthet ebből a tanulmányból. Bemutatjuk, hogyan segít – és ezt a tevékenységet tanítják
bennünket ez az elmélet a végső célunk elérésében, a műanyagok meg új munkatársainak is –, akkor
anyagában való hasznosításában. mondhatjuk el, hogy felértünk a
folyamat csúcsára: elértük a kitű-
az előző lapszámokban bemutat- hónapokon belül várható. a legbiz- lyeket a csoport tagjai sajátjuknak zött célunkat.
tuk az első hat lépcsőfokot, a mosta- tosabb jelzője annak, hogy ebbe a éreznek és tartósan megmaradnak záró gondolatként idézzük Kotter
niban sorra vesszük az utolsó kettőt. szakaszba lépünk, két dolog lesz. az akkor is, amikor a csoport tagsága professzort: „azok az emberek, akik
a hetedik lépcsőfok az elért eredmé- egyik az, hogy új projektek elindítása megváltozik. ma a vállalkozások csúcsán másokat
nyek megszilárdítása és további vál- bontakozik ki a kultúraváltási progra- a kultúra nagy erővel tudja befo- arra ösztönöznek, hogy tegyék meg
tozások kezdeményezése, míg a munk mellett és a másik, hogy érzé- lyásolni az emberek viselkedését. az ugrást a jövőbe, felbecsülhetetle-
nyolcadik az új megoldások meg- kelhetően megnő a folyamatunk nehezen lehet megváltoztatni és nül fontos szolgálatot tesznek az
gyökereztetése a vállalati kultúrá- segítőinek a száma. várjuk, hogy „láthatatlansága” miatt nehéz köz- emberiségnek”. ezekkel a szavakkal
ban. ebbe a szakaszba érjünk és várjuk a
további segítők csatlakozását.
Az elért Teljes országos hálózatára kiterjeszti önálló minden Takarékbank fiókban az ügyi segítséget is nyújtanak,
agrárüzletágát a Takarék Csoport. Az ügyfe-
agárügyfélkör számára is.
hiszen naprakész információik
eredmények Az új megoldások lek magasabb szintű kiszolgálására új ter- Az új hálózat a teljes lesznek a trendekről, a piacokról
megszilárdítása és meggyökerez- mékeket és új modellt is bevezetnek, hogy agrárügyfélkör kiszolgálását ellát- vagy az árakról.
Az új üzletág nemcsak modern
további változások tetése a vállalati minél hatékonyabban segítsék az agrárium ja üzemmérettől függetlenül, de kiszolgálással, de korszerű ter-
ezen felül minden 200 hektár/
kezdeményezése kultúrában növekedését és versenyképességét. üzemméretet elérő vagy megha- mékekkel is jelentkezik. Ennek
ladó szántóföldi termelőhöz és az keretében hamarosan bevezetik
a hetedik lépcsőfok elérésekor, a Gondot kell fordítanunk arra, hogy A Takarék Csoport a három városban indult el a projekt, azzal egyenértékű állattenyésztő, a „Barázda” termőföldvásárlási
cél elérése előtt sok minden meg- az új módszerek erős gyökeret eresz- legnagyobb szereplő között amelyet a takarékok október kertész, szőlész-borász vagy hitelterméket, amely kapcsán
akaszthatja a folyamatunkat. vala- szenek, olyanokat, amelyek behatol- található az agárfinanszírozási végi végső egyesülését követő- élelmiszerfeldolgozó ügyfélhez háromféle megoldás közül
hányszor kiengedünk a munka nak a kultúra legmélyére. minél piacon, több mint 28 ezer agrár- en az egész országra kiterjesz- dedikált agrárügyfélkapcsolati választhat az ügyfél. Ezek között
elvégzése előtt, döntő fontosságú mélyebb a gyökér, annál nagyobb az ügyfél számláit vezetik, 18 ezer tettek. Hét, történelmileg és menedzsert delegálnak, akik a van egy földvásárlási hitelkeret,
lendítőerő vész el. nagyon gyors esély arra, hogy az általunk generált hitelszerződést kezelnek és több földrajzilag összetartozó térség- telephelyükön szolgálják ki a part- amelyet olyan termelőknek aján-
lehet a visszarendeződés és olyankor változások hosszú távon is megma- mint 10 ezer gazdának nyújtanak ből alakították ki a régiókat, nereket. A menedzserek autóval, lanak, akik rendszeres földvásár-
a régi tradíciók, szokások újból elfog- radnak. finanszírozást. Piacvezetők az amelyekben összesen 58 agrár- laptoppal, telefonnal felszerelt lók a piacon, szeretnének termő-
lalják a helyüket. szélsőséges eset- a kultúra (pl: vállalati kultúra, mun- vetlenül fellépni ellene. a kultúra biztat mindannyiunkat a professzor Agrár Széchenyi Kártya közvetí- centrum nyílik meg, 200 ügyin- mobil bankárok, akik „házhoz földet vásárolni, de még nem
tésében, háromból két ügyfél a
mennek” és az általános szolgál-
tézővel.
tudják pontosan hol és mennyi-
ben a hetedik szakasz hosszú évekig kakultúra stb.) fogalma az embercso- csak azután változik meg, hogy sike- arra, hogy mi magunk legyünk a vál- Takarék Csoportnál veszi igénybe Az új agrárcentrumok a bank- tatásokon kívül akár már a szántó- ért. Ez a konstrukció biztosítja,
elhúzódó folyamat is lehet. ebben a portok magatartási normáit és közö- resen áthangoltuk az emberek cse- tozások elindítói és mozgatórugói. az államilag támogatott hitel- fiókokban vagy azok közvetlen föld szélén is adnak finanszírozási hogy az ügyfél a banki döntéssel
szakaszban jellemző, hogy további sen vallott értékeit öleli fel. a maga- lekvését. az új megközelítési módok mi is erre biztatjuk olvasóinkat és konstrukciót. közelében működnek és alapve- és számlevezetési ajánlatot. a háta mögött bármikor ajánlatot
és még nagyobb projekteket indí- tartási normák olyan széles körben rendszerint azután épülnek be kívánjuk, hogy sikerrel vegyék mind A pénzintézet most újabb tően finanszírozási megoldások- A finanszírozói hálózat képzé- tehessen az eladó földekre. Az új
tunk útjára, felhasználva az eddig érvényesülő cselekvési módokat mélyen a kultúrába, miután meg- a nyolc lépcsőfokot! Továbbra is vár- szintet lépett. A hazai bankszek- kal foglalkoznak. A helyszínek sét a Takarék Csoport szakembe- Takarékbank még az idén beve-
megszerzett eredményeinket és jelölnek, amelyeket a csoporttagok győzően bizonyították használható- juk azon személyek jelentkezését, torban egyedülálló módon egy kiválasztása során a cél az volt, rei egyebek közt a nemzetközi zet két kedvezményes agrár-
tapasztalatainkat. Ugyanakkor egyre folyamatosan megtanítanak a cso- ságukat és fölényüket a régi mód- akik felelősséget éreznek a környeze- rugalmas, az agráriumhoz értő, hogy az ügyfelek számára maxi- agrárszakmai vásárokon tett bankszámlát is. Az egyiket a kis-
több ember kapcsolódik be a folya- port új tagjainak, megjutalmazva szerrel szemben. tünk iránt és szívesen részt vennének de a takarékokra jellemzően mum 30-40 kilométeren belül látogatások, illetve a szakmaközi üzemek, a másikat a közép- és
matunk segítői közé. azokat, akik alkalmazkodnak hozzá- mi pillanatnyilag még nem értük csapatunk munkájában. Kérjük, közvetlen ügyfélkiszolgálású, elérhető legyen a szolgáltatás. partnereik által tartott tematikus nagyüzemek működésére fej- 340153
a hatodik lépcsőfokról szeretnénk juk és szankcionálva azokat, akik el a nyolcadik lépcsőfokot, ez még hogy jelentkezésüket a zoldklub. önálló üzletág kezdte meg Emellett a számlavezetési és képzésekkel biztosítják. A mene- lesztették ki.
mielőbb feljutni mi is erre a hetedik nem. a közös értékek azokat a fontos előttünk áll. néhány év távlatában nak@cseber.hu e-mail címre küldjék. működését idén májusban az új befektetési szolgáltatások dzserek így nemcsak termékeket
lépcsőfokra. ez számításaink szerint törekvéseket és célokat jelölik, ame- és a hét lépcsőfokot sikeresen n FENYVESi RiTA/cSEBER Takarékbankon belül. Akkor öt továbbra is elérhetőek lesznek tudnak ajánlani, de más pénz- n szponzorált tartalom