Page 36 - 2023 - NAK Tájékoztató
P. 36
ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
Az Ügyfélszolgálati Irodán keresztül - a korábbi évekhez hasonlóan - kiemelkedő
minőségben biztosította a Kamara az ügyfélkiszolgálást. 2023-ban az előző évhez
képest magasabb volt a bejövő telefonhívások száma. Fő tevékenységek közé tar-
tozott a Gazdálkodó szervezeti eljárásokba (felszámolás, végelszámolás) történő
bejelentkezés, az agrárszakmai témakörökbe érkező megkeresések megválaszo-
lása, melybe a NAK szakértői is bevonásra kerültek.
Az év elején a Hivatali kapu SAP-ban történő kezelése, míg később az EKK-ra való
átállást követően a beérkező azonosíthatatlan dokumentumok szortírozása is fel-
adatot jelentett, szorosan együttműködve az érintett szervezetekkel.
OLVASS TOVÁBB