Page 36 - 2023 - NAK Tájékoztató
P. 36

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT













                                                                                                                                                                                  Az Ügyfélszolgálati Irodán keresztül - a korábbi évekhez hasonlóan - kiemelkedő


                                                                                                                                                                                  minőségben biztosította a Kamara az ügyfélkiszolgálást. 2023-ban az előző évhez



                                                                                                                                                                                  képest magasabb volt a bejövő telefonhívások száma. Fő tevékenységek közé tar-


                                                                                                                                                                                  tozott a Gazdálkodó szervezeti eljárásokba (felszámolás, végelszámolás) történő



                                                                                                                                                                                  bejelentkezés, az agrárszakmai témakörökbe érkező megkeresések megválaszo-


                                                                                                                                                                                  lása, melybe a NAK szakértői is bevonásra kerültek.





                                                                                                                                                                                  Az év elején a Hivatali kapu SAP-ban történő kezelése, míg később az EKK-ra való


                                                                                                                                                                                  átállást követően a beérkező azonosíthatatlan dokumentumok szortírozása is fel-



                                                                                                                                                                                  adatot jelentett, szorosan együttműködve az érintett szervezetekkel.




                                                                                                                                                                                  OLVASS TOVÁBB
   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40