Page 9 - Fogyasztói felmérés
P. 9
Azért, mert a lakosság kétharmada nem
hajlandó többet fizetni a hazaiért csak
Nem tudom % Fő 0,3 3 0,3 3 0,5 5 0,4 4 0,5 5 0,3 3 0,5 5 0,7 7 0,6 6 0,3 3 0,5 5 0,5 5
azért, mert az hazai
A válaszadók hajlandósága felár fizetésére a hazai termékekért (N=1000)
Teljes mértékben igen % Fő 10 100 9,6 96 9,3 93 8,1 81 8 80 8,8 88 7,0 70 6,0 60 6,2 62 11,3 113 9,7 97 5,7 57
Inkább igen % Fő 18,8 188 17,5 175 15,7 157 16,1 161 17,1 171 17 170 12,4 124 12,8 128 11,8 118 17,7 177 18,2 182 12,8 128
Igen is meg nem is % Fő 20,5 205 22,0 220 20,8 208 22,7 227 23,1 231 24,2 242 22,0 220 22,9 229 23,3 233 19,5 195 22,0 220 23,5 235
Inkább nem % Fő 16,7 167 17,5 175 19,6 196 18,5 185 16,8 168 17,0 170 19,0 190 18,9 189 19,4 194 16,1 161 14,8 148 18,0 180
Egyáltalán nem % Fő 33,7 337 33,1 331 34,1 341 34,2 342 34,5 345 32,7 327 39,1 391 38,7 387 38,7 387 35,1 351 34,8 348 39,5 395
Miért? Húskészítmények (kolbász, felvágott, virsli, és félkész termékek (konzervek, gyorsfagyasztott, instant ételek, szendvicsek,
Tőkehús szalámi stb.) Tej Joghurt, kefír, tejföl Túró, sajt, vaj Lédig zöldség, gyümölcs Előrecsomagolt, tisztított saláták, zöldségkeverékek Fagyasztott zöldségek, gyümölcs Konzervek, befőttek, savanyúságok Kenyér Kifli, zsemle, péksütemények Kész- saláták…)